Sens în nonsens.

carma

Nimic e viața asta toată, ne naștem și degrab murim

Abia dacă ne-ajunge timpul să creștem și să-mbătrânim

Ne umplem ziua cu pierzanie, iar noaptea nu ne liniștim,

Adesea nici măcar nu-i timp să ne permitem să iubim.

Îmi pare mie ori e razna întregul vis în ce trăim?


Mai se trezește câte unul să-și pună niște întrebări

Dar pân s-ajungă la lumină, își dă seama că n-are scări

Iar ca să depășești nivelul, nu poți decât să te cocoți,

Dar nici să tragi în jos pe altul, căci imediat îți zice ”hoț”

Și-atunci rămâne lupta-n sine și singuratic ca un lup

Îți faci umila treabă-n lume, cât prizonier tu ești în trup.


”Tu n-ai de lucru?!” –mi zice lumea și mă condamnă la prostime

”Un trai bogat să-ți faci în viață, și gata! Aia înseamnă bine!”

Dar eu mă scol din somnul lumii și le vorbesc de Absolut

Le spun că viața-i veșnicie iar omul nu e numai lut

Dar ei mă îmbracă-n nebunie și mă încadrează-n egoism

Iar eu rămân din nou pustie temându-mă de fanatism…


Din mii de părți vin tot răspunsuri, și fiecare-i diferit

Dar eu cunosc un singur lucru: accept ceea ce am trăit.

Nu cred în ce ar trebui, ci doar în ceea ce-am simțit,

În ceea ce mi-a arătat, în vorbele ce le-a grăit.

Mi-ar spune Toma-n altă viață, dar sufletul mi-e cârmă-n vas

Ascult. Pricep. Și fac întocmai. Atâta-i tot ce mi-a rămas.

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑