Diana Culic

Libertate, fericire și iubire!

Dumnezeu Poate.

dumnezeu poate

 

 

M-ai coborât când eu m-am înălțat,

Pentru că n-ai vrut sufletul să-mi irosesc

Și suferința dulce mi-o ai dat,

Când ai văzut că nu știu să iubesc.

 

Eu, tot neștiutoare și prea mândră,

N-am înțeles nimic și Te-am uitat.

Și tot ce-mi trimiteai Tu cu iubire,

Eu alungam spunând că e păcat.

 

Păcatul meu e că sunt mult prea slabă

Ca să-Ți înfăptuiesc Iubirea Ta

Crezând cândva că am ajuns Acolo,

Am vrut să mă păzesc de lumea rea.

 

Am vrut să apăr sufletul din mine,

Și astfel scut din frică mi-am făcut,

Dar tot luptând cu lumea, și cu Tine,

N-am înțeles nimic. Și am pierdut.

 

Căci lumea rea Tu mi-o dădeai în față

Ca să învăț s-accept și să iubesc

Să-nvăț ce-nseamnă buna toleranță,

Să mă dezvolt, să iert, să-nvăț să cresc.

 

Mai știi că Ți-am cerut eu Absolutul?

Tu poate m-ai cercat să vezi de-l duc.

Dar eu, în slăbiciunea mea, ca mutul,

Nu duc nimic, pierd tot, și nu apuc

 

Să-ți pun în aplicare Legea

Cum Tu prin El ai dat-o pe pământ.

Sunt mult prea slabă ca să-Ți fac cuvântul,

Dar Tu mă vezi, și tot mă ai în gând.

 

Atâtea lucruri am crezut că știu,

Și chiar simțeam cândva că-s înțeleaptă

Dar orișicum în lume o să fiu,

Nu pot să mai fiu oarbă, nici ”deșteaptă”.

 

Smerenia Ta înseamnă umilință,

În fața Ta mai mult decât spre lume,

Și poate că acum, de am credință,

Voi înțelege toate cele bune.

 

Și nu mai cred acum că știu nimic,

Căci evident, m-am înșelat amarnic,

Nu sunt decât un om, pierdut și mic,

Ce s-a crezut Regină, dar zadarnic…

 

Mă-ncred acum în Tine și atât.

Nici nu mai vreau să le-nțeleg pe toate,

Căci nu e treaba mea ce, cum și când,

Rămân doar cu atât: ”Dumnezeu Poate.”

 

 

 

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 06/07/2017 de în Uncategorized.
